Alla inlägg under november 2009

Av Gunilla - 22 november 2009 22:31

ja då var det dags igen två steg fram och ett tillbaka


Dags att lägga ner för gott......

Grattis jag ger upp


Lycka till

Av Gunilla - 17 november 2009 13:15

grått ute men det finns lite sol i mitt hjärta

en gnutta hopp har tänds igen


Du är nära

kram



Av Gunilla - 14 november 2009 21:09

Tänder ljus och myser inne

Du finns som vanligt i mina tankar

Sänder sol till ditt hjärta


Jag önskar att du var här.....

Minuter blir till timmar och dagar av längtan

SUCK ......


Jag ber dig att lämna mitt hjärta eller flytta in för gott



Av Gunilla - 7 november 2009 20:32

Är det så enkelt i livet

att det som styr oss är kärlek eller rädsla?


Just nu känns det som om du har backat igen Gråter

ett steg fram och två tillbaka.....


Jag står på sidan om

och kan inte göra annat än att fortsätta

att leva mitt liv och hoppas att du väljer oss....


väljer DU KÄRLEK eller RÄDSLA???


Av Gunilla - 4 november 2009 21:03

försöker att bearbeta mina känslor

försöker att ta hand om mig själv

jag vet att jag måste ta avstånd


jag saknar dig.... och längtar efter dig


men jag tar hand om själen





Av Gunilla - 3 november 2009 00:14

bara tomt

alldeles stilla

inga vibbar

undrar hur länge


hur mår du

vad händer hos dig

det är bara tomt

tomt i etern


allt är stängt




Av Gunilla - 1 november 2009 23:28

undrar hur du har det

jag kan inte sluta tänka på dig

fast jag vet att jag inte borde....


tänker du på mig?

saknar du mig?


så mycket tårar

jag önskar att du var här

jag saknar dig


jag behöver dig

jag behöver dig mer än jag vill erkänna



Av Gunilla - 1 november 2009 17:43

jag orkar inte ljuga för dig....

jag trodde att jag kunde stå emot

jag trodde jag kunde välja....


jag är förlorad i dig...

jag visste att det kunde ske...

jag gav mig in och njöt så mycket jag bara kunde


Utan att tänka på konsekvenserna

här sitter jag i mitt fängelse som jag själv skapat

förlåt....jag trodde att jag kunde stå emot





Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards